Betingelser for Præmiebeviser og Præmier

Det er vigtigt, at du kender til alle reglerne omkring vores Præmiebeviser og Præmier, allerede inden du bestiller. Derfor skal du i egen interesse læse betingelserne igennem inden din bestilling.

Generelle vilkår for Præmiebevis

Et præmiebevis er udstedt af Club Matas og kan KUN indløses i Matas. Det er KUN dig, der har bestilt præmiebeviset, der kan indløse det. Og når det er indløst, kan det ikke længere genbruges eller fortrydes.

Sådan indløser du præmiebeviset
Vis dit præmiebevis i Matas sammen med dit gyldige medlemskort til Club Matas, så får du din rabat eller produkt helt automatisk. Vis præmiebeviset fra din smartphone – alternativt kan medarbejderne i Matas se dit præmiebevis på kassen og indløse det herfra.

Der er begrænsninger på præmiebeviset!
Du kan kun indløse ét præmiebevis pr. ekspedition, og kan ikke kombinere det med et personligt tilbud eller Club Matas fordele. Præmiebeviset kan ikke ombyttes til kontanter. 

Præmiebeviset kan ikke bruges til håndkøbsmedicin, lægemidler til dyr, gavekort, bestillingsvarer og udgåede varer.
Hvis en vare har en lavere værdi end oplyst ved bestilling af præmiebeviset (fx hvis varen er på tilbud) eller hvis der er overskydende værdi på præmiebeviset ved indløsning, får du ikke udbetalt den overskydende værdi, som herefter er tabt.

Hvis du fortryder…
Du har 14 dages fortrydelsesret på præmiebeviset, regnet fra udstedelsesdatoen. Ønsker du at fortryde, skal du annullere din bestilling fra siden ”Mine køb” på clubmatas.dk. Klik på præmiebevisets ordrelinje inden fortrydelsesfristen udløber.

Vil du bytte eller returnere en vare, du har købt for et præmiebevis, skal det ske jf. kædens gældende bytte- og returregler. Når du returnerer en præmiebevisvare får du kun det beløb retur, du reelt har betalt for varen. Du får ikke point tilbage ved returnering.

Hvis der er fejl på din vare, gælder den almindelige 2 års reklamationsfrist. Henvend dig til den butik, hvor du fik varen udleveret. Club Matas erstatter ikke mistede eller stjålne præmiebeviser.

Har du kommentarer eller spørgsmål, må du meget gerne skrive til os på club@matas.dk

Generelle vilkår for Præmier

Når du bestiller en præmie i Club Matas Pointshop, sendes den til din valgte Matas i løbet af  hverdage. Herefter får du en mail og en sms fra os om, at præmien nu er klar til at blive hentet.

Sådan får du din præmie
Du skal vise dit gyldige medlemskort til Club Matas, når du henter præmien. Præmien kan KUN afhentes én gang, og KUN af dig, der har bestilt præmien.

Du kan IKKE fortryde dit valg af præmie…
Præmien kan altså ikke annulleres eller byttes til en anden vare, og vi kan ikke sende præmien til en anden Matas butik, efter du har bestilt den.

HUSK at hente din præmie inden 6 måneder
Du skal hente din præmie i din Matas butik senest 6 måneder efter, at du har fået besked om, at den venter på dig i din Matas. Ellers sender vi præmien tilbage til Club Matas igen, og både din præmie og dine point er tabt.

Hvis der er fejl på din vare, gælder den almindelige 2 års reklamationsfrist. Henvend dig her til den butik, hvor du fik varen udleveret.

Har du kommentarer eller spørgsmål, må du meget gerne skrive til os på club@matas.dk

Generelle vilkår for Webshoppræmier

Når du bestiller en webshoppræmie i Club Matas Pointshop, får du inden for 10 minutter tilsendt en mail fra Club Matas. I mailen er et link til en webshop samt en kampagnekode, som samlet set udgør præmien.

Sådan får du din præmie
Når du klikker på linket i mailen, lander du i en webshop med adgang til en bestillingsside for præmien. Anvender du her kampagnekoden under bestillingsflowet, opnår du en rabat på hele eller dele af varens pris – afhængig af præmiebeskrivelsen.

Du kan KUN anvende kampagnekoden én gang.

Du kan IKKE fortryde dit valg af webshoppræmie…
Præmien kan altså ikke annulleres eller byttes til en anden vare efter at du har bestilt den i Club Matas Pointshop.

Hvis der er fejl på din vare, gælder den almindelige 2 års reklamationsfrist. Henvend dig her til den webshop, hvor du har indløst webshoppræmien. Hvis webshoppen annullerer din ordre efter bestillingen i webshoppen, er det webshoppen, der skal yde dig kompensation for den tabte præmie.

Har du kommentarer eller spørgsmål, må du meget gerne skrive til os på club@matas.dk